مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-15اقتصادي

اجرای رویداد مردمی اشتغال با محوریت تأمین نیروی کار در فارس


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از اجرای رویداد مردمی اشتغال با محوریت تأمین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از اجرای رویداد مردمی اشتغال با محوریت تأمین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر در این استان خبر داد.

چند وقتی است سکانداران سیاست های بازار کار به این فکر افتاده اند تا با تعریف و تدوین طرح های جدید و ایجاد تحرک در این بازار و بهبود فضای کسب و کار، آب بر آتش نرخ بیکاری بریزند.

بخشی از تحقق سیاست ها و برنامه های کلان کشور در حوزه اشتغال از مسیر ارتباط مستقیم بین کارفرمایان و کارجویان می گذرد و بر همین اساس، رویداد مردمی اشتغال کار با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان کلید خورده تا به کارگیری مستقیم جویندگان کار، رنگ جدی تری به خود بگیرد.

فارس نیز همچون سایر استان های کشور، داعیه دار این داستان است و به باور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، این رویداد آغاز فصل جدیدی از افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در فارس و برقراری ارتباط بی واسطه کارفرمایان و جویندگان کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رویداد مردمی اشتغال با محوریت تأمین نیروی کار در فارس

اجرای رویداد مردمی اشتغال با محوریت تأمین نیروی کار در فارس