مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:152023-11-27اقتصادي

28 روستا در اهواز بهسازی و آسفالت می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز از بهسازی و آسفالت معابر و خیابان های 28 روستا در بخش های مرکزی،غیزانیه و اسماعیلیه اهواز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز امروز در این آیین رونمایی از هشت خودرو آتش نشانی پیشرو و واگذاری به روستاهای اهواز اظهار کرد: هشت خودرو آتش نشانی پیشرو سیستم روت فایر برای روستاهای اهواز خریداری شد که به گفته سازمان آتش نشانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای حوادث احتمالی در روستاهای اهواز استفاده می شوند.

وی ادامه داد: در برنامه بعدی قرار است امسال ماشین آلات حمل زباله را برای روستاهای بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز خریداری کنیم که مشکل جمع آوری و دفع اصولی زباله که از مطالبات روستاییان است به خوبی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز بیان کرد: در بخش بهسازی روستاهای فاقد دهیاری با توجه به اعتباراتی که دولت مردمی و مجموعه استانداری اختصاص داد، قراردادی را امسال به مبلغ 120 میلیارد تومان که قرار شد 28 روستا در بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز بهسازی شوند، که خوشبختانه از این تعداد بهسازی معابر و خیابان های 18 روستا در اهواز انجام شد و 10 روستای دیگر نیز تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 روستا در اهواز بهسازی و آسفالت می شود

28 روستا در اهواز بهسازی و آسفالت می شود