مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-28فناوري

اتصال روستای چاه مجنون به شبکه ملی اطلاعات


با ایجاد سایت همراه در روستای چاه مجنون شهرستان کنگان، 39 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

- ایسنا/بوشهر فرماندار کنگان گفت: با ایجاد سایت همراه در روستای چاه مجنون شهرستان کنگان، 39 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

احمد غریبی در بازدید از روستای چاه مجنون گفت: توسعه زیرساخت های روستایی در کنگان از اولویت های اساسی مدیران شهرستان کنگان است.

وی افزود: اتصال روستاهای دوردست به شبکه اینترنت و شبکه ملی ارتباطات از اقدامات مسئولان است و امروز روستای چاه مجنون به شبکه ملی متصل شد.

علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز از ارتقای سطح ارتباطی روستای چاه مجنون از توابع شهرستان کنگان با ایجاد سایت همراه، بهبود پوشش مکالمه و اینترنت سیار در این روستا، توسط شرکت ایرانسل خبر داد و افزود: پس از درخواست های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای چاه مجنون و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: چاه مجنون، روستایی از توابع شهرستان کنگان با 39 خانوار و جمعیت 125 نفر است که با ایجاد سایت در این روستا، روستای چاه درویشان با 10 خانوار و جمعیت 27 نفر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال روستای چاه مجنون به شبکه ملی اطلاعات

اتصال روستای چاه مجنون به شبکه ملی اطلاعات