مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-01ورزشي

امام جمعه میناب: مسؤولان به مطالبات دانشجویان توجه کنند


تسریع در توسعه بلوار 95 دستگاه و تامین وسیله نقلیه برای تردد دانشجویان در این مسیر مهمترین خواسته دانشجویان این شهرستان است که مسولان به آنها توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه این شهرستان در خطبه های نماز جمعه میناب  ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مجلس تراز جمهوری اسلامی مجلسی است که نمایندگان انقلابی شبیه شهید مدرس در آن محوریت داشته باشند.

وی افزود: مهم ترین صفات نمایندگان مجلس بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری نمایندگانی  هستند که از تدین و تقوا، کارآمدی، دلسوزی نسبت به مردم خصوصا طبقات محروم جامعه و وامدار نبودن در مقابل ثروتمندان، شجاعت در مقابل دشمن، شجاعت در مقابل باطل و شجاعت در پذیرش حرف حق بهره مند باشند.

 امام جمعه شهرستان میناب ضمن تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان خصوصا دانشجویان این شهرستان، الهام گرفتن از فرمایشات مقام معظم رهبری را ضروری دانست و گفت: رهبر انقلاب، دانشجو را جوانان طالب علم دانست که آینده کشور در دست اوست و به ویژگی جوانی، اهل علم بودن، آزاداندیشی، آرمان گرایی، شاد بودن و نشاط داشتن و درصحنه بودن دانشجویان اشاره دارد و به عوامل موثر در ایفای نقش دانشجویی مانند علم، تحقیق، ورزش، بصیرت سیاسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه میناب: مسؤولان به مطالبات دانشجویان توجه کنند

امام جمعه میناب: مسؤولان به مطالبات دانشجویان توجه کنند