مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:212023-11-29حوادث

قصه مفقودی ها در ابهر با مرگ به پایان رسید+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان عصر امروز در حاشیه عملیات امداد و نجات برای مفقودان گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز دوشنبه مفقودی 2 نفر از هم وطنان توسط یکی از خانواده ها به ندای امداد هلال احمر برای امدادرسانی اطلاع داده شد.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تأکید کرد: هماهنگی با تیم های عملیاتی واکنش سریع و کوهستان در شهرستان های زنجان، ابهر و خرم دره انجام و به صورت آماده باش درآمدند.

وی گفت: با تشریک مساعی نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان ابهر و مدیریت بحران 9 تیم عملیاتی متشکل از 29 نیرو و 6 خودروی عملیاتی از روز دوشنبه ششم آذر اقدام به جستجو و نجات در منطقه خراسانلو کردند.

  هاشمی تأکید کرد: بدون فوت وقت، تیم ها عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند و با شب مانی در منطقه خراسانلو و جستجوی مناطق اطراف با همکاری هیات موتورسواری مرکز استان و اهالی روستای مهستان،  خراسانلو و تیم آنست این عملیات را با گسترش شعاع ادامه دادند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: شامگاه گذشته با دریافت مجوز از ریاست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور امروز تیم امداد هوایی به توجه به صعب العبور بودن منطقه به ضلع شرقی ارتفاعات قله سندان که ارتفاع آن به 2 هزار و 984


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه مفقودی ها در ابهر با مرگ به پایان رسید+ عکس

قصه مفقودی ها در ابهر با مرگ به پایان رسید+ عکس