مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-09سياسي

تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به زنجان در حوزه گازرسانی روستایی


مدیرعامل شرکت گاز زنجان از اجرایی شدن 100 درصد مصوبات گازرسانی به روستاهای زنجان در دور نخست سفر رییس جمهوری به استان زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز زنجان از اجرایی شدن 100 درصد مصوبات گازرسانی به روستاهای زنجان در دور نخست سفر رییس جمهوری به استان زنجان خبر داد.

رحیم سلیمانی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه در دور نخست سفر رییس جمهوری و هیأت دولت به استان زنجان، اجرای 38 طرح روستایی و دو طرح صنعتی در قالب دو مصوبه برای شرکت گاز زنجان به تصویب رسید، اظهار کرد: مصوبات سفر استانی رییس جمهوری به استان زنجان دو دسته کلی، یکی گازرسانی به 38 روستا بود که به صورت 100 در صدی به بهره برداری رسید و دسته دوم، تامین گاز دو شهرک صنعتی استان بود که در حال تکمیل پروژه است.

وی با اشاره به اینکه با تحقق مصوبات روستایی، اکنون همه روستاهای مورد نظر به شبکه گاز متصل شده اند، ادامه داد: برای تکمیل گازرسانی 38 روستای استان 104 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از پیشرفت 60 درصدی مصوبات صنعتی خبر داد و گفت: اکنون شهرک صنعتی افق ابهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

او دیگر مصوبه صنعتی سفر رییس جمهوری به استان زنجان را گازرسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان اعلام و اضافه کرد: مجوز امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به زنجان در حوزه گازرسانی روستایی

تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به زنجان در حوزه گازرسانی روستایی