مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-13بين الملل

هلاکت افسران تیپ گولانی در غزه/ رسانه های عبری حادثه را «ضربه سخت» توصیف کردند


با اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن 8 تن دیگر از سربازان و افسرانش در درگیری های شمال نوار غزه، مجموع تلفات آن در عملیات زمینی اش علیه غزه به بیش از 120 تن رسید.

- هلاکت افسران تیپ گولانی در غزه/ رسانه های عبری حادثه را ضربه سخت توصیف کردند با اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن 8 تن دیگر از سربازان و افسرانش در درگیری های شمال نوار غزه، مجموع تلفات آن در عملیات زمینی اش علیه غزه به بیش از 120 تن رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های عبری کشته شدن افسران تیپ گولانی در شمال غزه را ضربه ای سخت دانسته و خاطرنشان کردند که نیروها در معرض یک کمین برنامه ریزی شده مستحکم قرار گرفتند .

تل لو رام، خبرنگار نظامی روزنامه عبری معاریو در خصوص کشته شدن افسران تیپ گولانی در جریان نبرد در شجاعیه غزه گفت: آنچه رخ داده ظاهراً یک کمین برنامه ریزی شده بوده است.

وی افزود: تیپ گولانی که در حین عملیات در آنجا حضور داشت، مورد حمله دقیق قرار گرفت و در عملیات امداد و نجات، نیروهایی که برای کمک رسیدند در معرض حمله قرار گرفتند و در نتیجه نیروها وقتی وارد ساختمان بمب گذاری شده، شدند به تله افتادند.

وی ادامه داد: جراحت ها شدید بود و بخشی از ساختمان روی نیروهای اسراییلی داخل آن فرو ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت افسران تیپ گولانی در غزه/ رسانه های عبری حادثه را «ضربه سخت» توصیف کردند

هلاکت افسران تیپ گولانی در غزه/ رسانه های عبری حادثه را «ضربه سخت» توصیف کردند