مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-02اقتصادي

رویه دولت پیشگام بودن مردم در فعالیت ها است


سخنگوی دولت با بیان اینکه رویه دولت این بوده که مردم پیشگام بوده و دولت حامی باشد، گفت: در سال 1401 تجارت خارجی ایران رکوردار تاریخ کشور بعد و قبل از انقلاب شد.

- بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز شنبه 11 آذر در جمع فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه ای و طلاب خراسان جنوبی، بیان کرد: دولت باید اقدامات راهبردی را سرلوحه کار خود قرار می داد، تا بتوان بحران های مقطعی مانند رکود اقتصادی شدید، افزایش رشد نرخ نقدینگی، مشکلات بین المللی، عدم تعامل های مناسب و کورشدن مسیرهای سرمایه گذاری را مدیریت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه یکی از حوزه های راهبردی حوزه فرهنگ است، افزود: متأسفانه علی رغم اینکه فرهنگ در بیان علنی در مسیر حرکت بر اساس سند 2030 بود، اما در عمل به جای مصوبات شورای فرهنگ، هزینه هایی داده می شد.

جهرمی با اشاره به اینکه قبلا مسیر به گونه ای طراحی شده بود که مدیران فرهنگ ما نمی توانیم را نهادینه کرده بودند، گفت: دیوار کشیدن بین خود و مردم و عدم حضور در بین نهادهای مردمی ترویج داشت که این نگاه ها باید کنار گذاشته می شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی نیز زمین بازی رسانه ای ما توسط دشمن طراحی شده بود، اظهار کرد: دولت باید این مسیرها را برگرداند که دست به کار شده است و این امر نیازمند زمان بوده تا آثار اقدامات 8 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویه دولت پیشگام بودن مردم در فعالیت ها است

رویه دولت پیشگام بودن مردم در فعالیت ها است