مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-10دانش

روز دانشجو فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان است


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانشجویان دانشکده های گرمی و مشگین شهر گفت: - ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانشجویان دانشکده های گرمی و مشگین شهر گفت: روز دانشجو فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مهدی رهبر اظهار کرد: روز دانشجو فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان بوده و این مطالبه گری ها مقدمات رشد یک مجموعه را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه مطالبه گری ها و درخواست ها باید منطقی باشد، گفت: در راستای برطرف کردن دغدغه های دانشجویان دانشکده پرستاری گرمی مغان و با پیگیری های صورت گرفته از طرف رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، خوشبختانه خوابگاه دانشجویی دختران که با مشکلات زیادی مواجه بود، تعویض شده و دانشجویان در یک مکان جدید اسکان پیدا کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: همچنین کیفیت غذای دانشجویان ارتقاء پیدا کرده و عقد قرارداد با پیمانکار برای تأمین غذای دانشجویان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان است

روز دانشجو فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان است