مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 23:252023-11-22سياسي

نقد منصفانه رسانه ها بهترین هدیه به من است/ نقد مدیران مصداقی باشد نه کلی گویی


استاندار ایلام بهترین هدیه اهالی رسانه به خود را انتقادی صادقانه و منصفانه دانست و گفت: رسانه ها در راستای تقویت همه جانبه استان ایفای نقش کنند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام بهترین هدیه اهالی رسانه به خود را انتقادی صادقانه و منصفانه دانست و گفت: رسانه ها در راستای تقویت همه جانبه استان ایفای نقش کنند.

حسن بهرام نیا امروز چهارشنبه یکم آذر ، در نشست هنرمندان و فعالان رسانه ای جبهه انقلاب اظهار کرد: استان ایلام 16 سال در مقام مقایسه با سایر استان ها از توسعه عقب افتاده است و با وجود این عقب افتادگی ها، اما تلاش های فراوانی برای جبران این فاصله شده که البته هنوز جای کار بسیار دارد.

وی گفت: در این دولت و در مقام مقایسه با سایر دولت ها، خدمات بیشتری انجام شده است به طوری که در این دولت بیش از 6 هزار و 400 میلیارد تومان در حوزه اربعین هزینه شده که 5 هزار میلیارد تومان آن در راستای توسعه زیرساخت های جاده ای منتهی به مهران بوده است.

استاندار ایلام ادامه داد: بهترین هدیه رسانه ها به بنده این است که نقایص و عیب ها را شفاف، منصفانه و صادقانه منعکس کنند و ما هم استقبال می کنیم.

بهرام نیا افزود: البته در بیان مطالب باید انصاف هم رعایت شود و چنانچه نقدی بر مدیری وجود دارد، چه در قلم و چه در نوشتار، به صورت مصداقی بیان شود و از کلی گویی پرهیز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد منصفانه رسانه ها بهترین هدیه به من است/ نقد مدیران مصداقی باشد نه کلی گویی

نقد منصفانه رسانه ها بهترین هدیه به من است/ نقد مدیران مصداقی باشد نه کلی گویی