مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-28سياسي

پاسخگویی نمایندگان استان قزوین در مجلس به دانشجویان


سالن علامه دهخدا در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ششم آذر ماه میزبان مجمع نمایندگان قزوین بود تا این بار نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی به مطالبات دانشجویان پاسخ بدهند.

- ایسنا/قزوین سالن علامه دهخدا در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ششم آذر ماه میزبان مجمع نمایندگان قزوین بود تا این بار نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی به مطالبات دانشجویان پاسخ بدهند.

دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) میزبان مجمع نمایندگان استان قزوین است و همین یک جمله باعث می شود دانشجویان در زمان مقرر کم کم سالن علامه دهخدا را پر کنند.

گویا هیچکس انتظار ندارد برنامه رأس ساعتی که در اعلان ها یاد شده، آغاز شود و نشست در نهایت با نیم ساعت تأخیر بالاخره شروع می شود.

این نشست به همت انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شده و میزبان به رسم ادب از نمایندگان درخواست می کند هر کدام در قالب پنج دقیقه به توضیح کلیات اقداماتی که در جهت وظیفه خود طی سه سال گذشته انجام داده اند بپردازند و در مقابل نمایندگان نیز به پیروی از همین رسم از فاطمه محمدبیگی درخواست می کنند که آغازگر سخن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی نمایندگان استان قزوین در مجلس به دانشجویان

پاسخگویی نمایندگان استان قزوین در مجلس به دانشجویان