مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 01:402023-12-10بين الملل

زلنسکی سه شنبه در کاخ سفید با بایدن دیدار می کند


رییس جمهور اوکراین که نگران کاهش حمایتهای مالی و نظامی آمریکا از این کشور به دلیل جنگ غزه است روز سه شنبه به واشنگتن می رود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین روز سه شنبه به واشنگتن سفر و با جو بایدن رییس جمهور آمریکا دیدار و رایزنی خواهد کرد.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه تمرکز کشورهای غربی به ویژه آمریکا را از جنگ اوکراین کاهش داده و کی یف نگران کاهش حمایتهای مالی و نظامی غرب از این کشور در برابر روسیه است.

خبرگزاری رویترز با بیان اینکه بایدن از زلنسکی برای سفر به آمریکا دعوت کرده است گزارش داد که محور این سفر جنگ بین اوکراین و روسیه و تلاش برای اطمینان دادن به اوکراین در زمینه حمایتهای نظامی غرب از کی یف است.

کاخ سفید یک شنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که زلنسکی و بایدن درباره نیازهای فوری اوکراین و توافق دولت واشنگتن با کنگره در زمینه تصویب لایحه حمایتهای مالی جدید آمریکا از اوکراین رایزنی خواهند کرد.

براساس این گزارش، یکی از دستیاران رهبران سنا نیز گفته که ولودیمیر زلنسکی روز سه شنبه ساعت 9 صبح به وقت محلی در کنگره آمریکا در مقابل قانونگذاران آمریکایی سخنرانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی سه شنبه در کاخ سفید با بایدن دیدار می کند

زلنسکی سه شنبه در کاخ سفید با بایدن دیدار می کند