مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-26بين الملل

فرمانده کل ارتش : آمادگی کمک پزشکی به مردم غزه را داریم


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که «جنگ غزه هیچ دستاوردی برای رژیم صهیونیستی نداشت»، گفت: بمباران مراکز غیرنظامی که دستاورد نظامی محسوب نمی شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از ایسنا، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در مراسم تقدیر از دانشجویان و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی ارتش با اشاره به این که عملیات طوفان الاقصی یک اتفاق بی سابقه ای در 75 سال مبارزه فلسطینیان بود ، اظهار کرد: این عملیات نتایج بسیار مهمی داشت و صحت و دقت پیش بینی رهبری در مورد اینکه رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید را اثبات کرد.

وی ادامه داد: آثار زوال رژیم صهیونیستی آشکار شده است.

آنها سال ها تلاش کردند فلسطین فراموش شده و عادی شود و اسم راهبرد خود را هم عادی سازی گذاشته بودند اما جنگ اخیر، فلسطین را به موضوع اول جهان تبدیل کرد و حتی مردم کشورهای غیرمسلمان جدی تر در حال پیگیری مساله فلسطین هستند.

آمریکا با صرف هزینه های زیاد و با امپراتوری رسانه ای خود یک تصویر زیبایی از حقوق بشری و دموکراسی برای خود ایجاد کرد اما این جنگ ماهیت و چهره واقعی آمریکا و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی را نشان داد.

رییس جمهور آمریکا به نزد منفورترین آدم دنیا رفت و از او حمایت کرد اما وقتی جنایات رژیم صهیونیستی زیاد شد، به تدریج مواضع خود را تعدیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش : آمادگی کمک پزشکی به مردم غزه را داریم

فرمانده کل ارتش : آمادگی کمک پزشکی به مردم غزه را داریم