مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-17حوادث

کلاهبرداری با شگرد فروش امتیاز وام بانکی یک میلیارد تومانی


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با شگرد فروش امتیاز وام بانکی یک میلیارد تومانی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، - سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتا اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی مراجعه 2 خانم و آقا به پلیس فتا استان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فردی از طریق یکی از شبکه های اجتماعی از آنان کلاهبرداری کرده، پرونده ای در این پلیس تشکیل و موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکیان مشخص شد که آنان به منظور دریافت وام بانکی یک میلیارد تومانی با کارمزد 4درصد اقدام به ثبت درخواست کرده و به درخواست ادمین کانال اقدام به واریز 50 میلیون تومان به حساب وی کرده اما پس از گذشت بیش از یک ماه خبری از واریز وام نشده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: شاکیان با مشاهده فرم هایی با مهر جعلی یک شرکت تجهیزات بهداشتی فریب خورده و بعد از گذشت مدت زمان طولانی و با توجه به عدم پاسخگویی ادمین کانال مربوطه  متوجه کلاهبرداری می شوند.

رییس پلیس فتا اصفهان بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی و رصد هوشمندان در فضای مجازی نهایتاً فرد کلاهبردار را در یکی از شهرستان های اصفهان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با شگرد فروش امتیاز وام بانکی یک میلیارد تومانی

کلاهبرداری با شگرد فروش امتیاز وام بانکی یک میلیارد تومانی