مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-26سياسي

اصلاح طلبان چطور بازی های دو سرباخت در انتخابات را برای خود رقم زدند؟


بخش رادیکال اصلاح طلبان با سیاست «هم این و هم آن» می خواهد هم از بدنه اغتشاشات و حتی اپوزیسیون سهمی برای خود داشته باشد و هم در ساحت رسمی قدرت حضور یابد؛ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در هیئت های اجرایی روز 19 آبان ماه اعلام شد و براساس قانون داوطلبان 4 روز فرصت داشتند تا به نتایج اعلام شده اعتراض کنند.

اگرچه قضاوت درباره نتیجه بررسی صلاحیت ها زود است اما در روزهای گذشته اصلاح طلبان در واکنش به نتیجه صلاحیت های اعلام شده، مسئله تأثیر آن بر انتخابات را پیش کشیدند و با ادعای حذف این جریان از فضای سیاسی کشور، عَلَم مشارکت پایین در انتخاب را بلند کردند.

جریان اصلاحات در این دوره از انتخابات سعی کرد نمایش عدم نامزدی به راه بیندازند؛ جبهه اصلاحات ایران که از سال 1400، برنامه ریزی انتخاباتی آنها را به عهده دارند، با تعلل فراوان در ایام پیش ثبت نام در نهایت اعلام کردند که  افراد مختارند در  انتخابات شرکت کنند یا نکنند! یکی از علت های نمایش عدم نامزدی را می توان ترس آنها از شکست در انتخابات دانست؛ چنانچه انتخابات مجلس نهم در سال 90، دو سال پس از حوادث سال 88 برگزار شد و اصلاح طلبان که متهم اصلی آن وقایع بودند بنا را بر سکوت گذاشتند و احزاب و چهره های شاخص با سکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان چطور بازی های دو سرباخت در انتخابات را برای خود رقم زدند؟

اصلاح طلبان چطور بازی های دو سرباخت در انتخابات را برای خود رقم زدند؟