مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-08سياسي

رتبه اول استان اردبیل در کاهش جمعیت کیفری در کشور


استان اردبیل به مدت 2 سال است که مقام اول کاهش جمعیت کیفری در سطح استان های کشور را در اختیار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، روز گذشته جلسه شورای قضایی استان اردبیل با حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل و جمعی از اعضای شورای عالی قوه قضاییه و مقامات قضایی استانی برگزار شد.

آزادی 50 نفر از زندان های اردبیل غلامعلی محمدی، رییس سازمان زندان ها در این جلسه با بیان اینکه همزمان با حضور هیئت عالی قضایی در استان اردبیل 50 نفر با بهره گیری از ارفاقات قانونی و کمک های خیرین از زندان آزاد شدند، اظهار کرد: همچنین به این مناسبت، 500 بسته معیشتی نیز طی روزهای آتی میان خانواده های نیازمند زندانیان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان دادرسی الکترونیک در استان اردبیل به بیش از 94 درصد رسیده است، گفت: استان اردبیل به مدت 2سال است که مقام اول کاهش جمعیت کیفری در سطح استان های کشور را در اختیار دارد.

تلاش برای رفع مشکلات مربوط به صدور اسناد مالکیت حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، نیز در این جلسه اظهار کرد: سال گذشته 72 هزار هکتار از اراضی پارس آباد ملی اعلام شد که از این میزان، بیش از پنج هزار و 800 هکتار به عنوان مستثنیات به مجتمع کشت و صنعت واگذار شد؛ در این مستثنیات 42 روستا وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول استان اردبیل در کاهش جمعیت کیفری در کشور

رتبه اول استان اردبیل در کاهش جمعیت کیفری در کشور