مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-27سياسي

ضرورت نگاه توسعه پایدار به آب در کنار توجه به مسائل زیست محیطی


مدیرکل حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: باید قوانین جدید متناسب با شرایط کنونی کشور از لحاظ جغرافیایی تدوین شود که نگاه توسعه پایدار به آب در کنار توجه به مسائل محیط زیستی و توسعه اقتصادی در آن گنجانده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین زمانی پیش از ظهر امروز در نشست دو روزه حقوق آب منطقه یک کشور که با حضور نمایندگان حقوقی و حفاظت و بهره برداری شرکت های آب منطقه ای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان و کردستان به میزبانی این شرکت برگزار شد اظهار کرد: قانون توزیع عادلانه آب برگردان شرایط کشور در بیش از 50 سال گذشته است و با وضعیت فعلی سازگار و جوابگو نیست و باید به فکر قوانین جدید بود.

وی تصریح کرد: باید قوانین جدید متناسب با شرایط کنونی کشور از لحاظ جغرافیایی تدوین شود که نگاه توسعه پایدار به آب در کنار توجه به مسائل محیط زیستی و توسعه اقتصادی در آن گنجانده شود.

مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران اذعان کرد: حکمرانی آب از مقوله های خیلی مهم است و بدون در نظر گرفتن همدلی و سازگاری بین دستگاه های مسئول از جمله وزارت نیرو و قوه قضاییه، نمی توانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نگاه توسعه پایدار به آب در کنار توجه به مسائل زیست محیطی

ضرورت نگاه توسعه پایدار به آب در کنار توجه به مسائل زیست محیطی