مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 19:052023-12-10سياسي

واگذاری زمین به واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت در اولویت قرار گیرد


با توجه به اینکه دولت طبق طرح جوانی جمعیت وعده داده به خانوارها زمین بدهد، واگذاری زمین به خانوارهای واجد شرایط باید در اولویت قرار بگیرد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه دولت طبق طرح جوانی جمعیت وعده داده به خانوارها زمین بدهد، واگذاری زمین به خانوارهای واجد شرایط باید در اولویت قرار بگیرد.

علی اکبر حسینی محراب امروز، 19 آذرماه در جلسه شورای مسکن استان، با بیان اینکه حوزه مسکن بسیار مهم است، اظهار کرد: فراهم شدن مسکن امنیت و آرامش بالایی را برای خانواده ایجاد می کند و ما موظف هستیم بحث مسکن را در اولویت همه فعالیت هایمان قرار بدهیم.

وی با بیان اینکه طرح مسکن مهر در خوزستان به خوبی کار نشده است و اشکالات زیادی دارد، افزود: در برخی شهرهای استان با وجود اینکه متقاضیان از واحدهای مسکن مهر استفاده می کنند اما رضایتمندی ندارند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه از تجربه مسکن مهر باید در اجرای طرح ملی مسکن استفاده کرد، گفت: زمین های طرح نباید خارج از شهر انتخاب شوند.

این زمین ها باید در مکان هایی باشد که برای مردم مشکلی ایجاد شود.

حسینی محراب بیان کرد: خانوارهای متقاضی مسکن از طبقات پایین جامعه هستند برای همین فرمانداران تا آنجایی که امکان دارد امکانات را جهت خانه دار شدن این افراد به کار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت در اولویت قرار گیرد

واگذاری زمین به واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت در اولویت قرار گیرد