مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-09اجتماعي

قمی ها این هفته منتظر بارش باران باشند


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه برای روز چهارشنبه هفته جاری بارش باران در سطح استان پیش بینی می شود، گفت: ارتفاعات غرب و جنوب استان یعنی بخش خلجستان و کهک، - سعید اسماعیلی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، به پیش بینی وضعیت جوی استان قم در هفته پیش رو پرداخت و افزود: بر اساس تحلیل نقشه های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، امروز شنبه آسمان قم قسمتی تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و از اوایل شب، کاهش ابر رخ خواهد داد.

وی برای روز یکشنبه آسمان قم را صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی کرد و گفت: در ارتفاعات در اواخر وقت، بارش پراکنده ی باران نیز دور از انتظار نیست.

این کارشناس اداره کل هواشناسی استان در خصوص وضعیت آسمان قم در میانه هفته، اظهار کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه، آسمان نیمه ابری تا ابری خواهد بود و در روز دوشنبه در برخی ساعات، وزش باد نیز پیش بینی می شود.

اسماعیلی آسمان روز چهارشنبه را نیمه ابری تا ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی کرد و با بیان اینکه از اواخر وقت روز چهارشنبه در سطح استان، بارش باران در مناطقی از استان رخ خواهد داد، گفت: در این روز، ارتفاعات غرب و جنوب استان یعنی بخش خلجستان و کهک، بارش بهتری خواهند داشت و احتمال بارش محدود برف در نیمه شب نیز در مناطق مرتفع دور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی ها این هفته منتظر بارش باران باشند

قمی ها این هفته منتظر بارش باران باشند