مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-18بين الملل

افزایش همبستگی سیاه پوستان آمریکایی با فلسطینی ها


خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش می دهد، تعداد بسیار زیادی از سیاه پوستان آمریکایی، تلاش فلسطینی ها در کرانه باختری و غزه را به مبارزه خود برای «برابری نژادی و حقوق مدنی» شبیه می دانند.

- خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش می دهد، تعداد بسیار زیادی از سیاه پوستان آمریکایی، تلاش فلسطینی ها در کرانه باختری و غزه را به مبارزه خود برای برابری نژادی و حقوق مدنی شبیه می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش جنبش های اعتراضی علیه خشونت پلیس در ایالات متحده، جایی که نژادپرستی تقریبا همه جنبه های زندگی را تحت تاثیر قرار داده، موجب شده تا فعالان سیاه پوست و فلسطینی با یک هدف مشترک به هم وصل شوند.

آسوشیتدپرس در گزارشی می نویسد: اما این شباهت و نزدیکی گاهی اوقات اتحاد میان سیاه پوستان و فعالان یهود را که به بیش از یک قرن باز می گردد، تیره می کند.

از سیاه پوستان آمریکایی گرفته که آمریکا را به دلیل حمایت از اشغال سرزمین فلسطینی ها توسط اسراییل زیر سوال می برند تا معترضان سیاه پوستی که برای حق فلسطینیان در تعیین سرنوشت خود دست به تجمع و اعتراض زدند، برخی یهودیان آمریکایی نگرانند که این قبیل حمایت ها تهدید یهودستیزی را افزایش دهد و روابط یهودیان-سیاه پوستان را تضعیف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همبستگی سیاه پوستان آمریکایی با فلسطینی ها

افزایش همبستگی سیاه پوستان آمریکایی با فلسطینی ها