مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-14سياسي

معرفی دو سفیر مقاومت در همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام


«سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام»، برگزار شد.

- معرفی دو "سفیر مقاومت" در همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام ، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در این مراسم ،مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت قاسم عزیزاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و سیدسلیم منتصر ( سفیر جبهه مقاومت از یمن) را به عنوان سفیران مقاومت معرفی کرد.

در این مراسم همچنین سیدسلیم منتصر از جبهه مقاومت یمن سخنرانی کرد که متن سخنرانی وی به شرح زیر است: در سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام دعا می کنم برای سلامتی و طول عمر رهبر بزرگ جبهه مقاومت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای و سلامتی و پیروزی برای همه رزمندگان جبهه مقاومت علی الخصوص رزمندگان خط مقدم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیسم جنایتکار در غزه مظلوم را گرامی میداریم.

یاد شهدای عزیز فرماندهان عالی رتبه این دیار قهرمان پرور در دوران دفاع مقدس سرداران شهید حمیدرضا و علیرضا نوبخت حاج میرهادی خوش نویس و کاظم علیزاده و همچنین شهدای مدافع حرم و شهیدان محور مقاومت هادی باغبانی، علیرضا بریری، سردار سید جلال حبیب الله پور، عبدالصالح زارع وحجت الاسلام محمدامین کریمیان را هم گرامی می دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دو سفیر مقاومت در همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام

معرفی دو سفیر مقاومت در همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام