مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-27اقتصادي

ابطال کارت سوخت تاکسی های غیرفعال بوشهر


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، کارت سوخت تاکسی های غیرفعال ابطال و به تاکسی های فعال در جابه جایی شهروندان خدمات کارواش رایگان ارائه می شود.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، کارت سوخت تاکسی های غیرفعال ابطال و به تاکسی های فعال در جابه جایی شهروندان خدمات کارواش رایگان ارائه می شود.

محمدرضا فرشیان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: برخی تاکسی ها با وجود دریافت مجوز و کارت سوخت ویژه تاکسی، خدماتی به شهروندان ارائه نمی دهند که به زودی در طرح ساماندهی حمل و نقل درون شهری، این تاکسی ها از چرخه خارج می شوند.

فرشیان در ادامه با اشاره به نیاز شهروندان به افزایش تعداد تاکسی های درون شهری بیان کرد: در همین راستا به خودروهای شخصی که داوطلب فعالیت در جابه جایی مسافران هستند فرصت داده ایم تا در اسرع وقت نسبت به دریافت مجوز تاکسی موقت اقدام کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون شرایطی فراهم شده تا تاکسی های فعال در جابه جایی شهروندان بتوانند علاوه بر استفاده از خدمات دندان پزشکی و دوگانه سوز کردن خودروها، به صورت هفتگی خدمات کارواش رایگان دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال کارت سوخت تاکسی های غیرفعال بوشهر

ابطال کارت سوخت تاکسی های غیرفعال بوشهر