مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-20سياسي

تخلفات انتخاباتی در کمیسیون تخصصی پیگیری می شود


دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در کمیسیون تخصصی استان پیگیری می شود، گفت: تمهیدات لازم در استان برای برگزاری انتخابات سالم با امنیت کامل فراهم شده است.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در کمیسیون تخصصی استان پیگیری می شود، گفت: تمهیدات لازم در استان برای برگزاری انتخابات سالم با امنیت کامل فراهم شده است.

سعید حیدری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیر با بیان اینکه بررسی صلاحیت نهایی کاندیداهای نمایندگی مجلس در نظارت استانی در حال پیگیری است، گفت: اکنون تعامل خوبی بین ستاد انتخابات استان و شهرستان ها و هیئت نظارت وجود دارد و این روند در حال طی شدن است.

وی اضافه کرد: همه دستگاه ها و نهادها، امکانات و تجهیزات را در راستای مأموریت انتخابات به کارگیری کنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در کمیسیون تخصصی پیگیری می شود، تصریح کرد: دولت در انتخابات هیچ کاندیدایی ندارد و همه دستگاه ها نسبت به تبیین شرکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

حیدری با بیان اینکه 495 نفر از داوطلبان در سطح استان بوشهر پیش ثبت نام کردند، افزود: 264 نفر از داوطلبان در سطح استان ثبت نام خود را نهایی کردند که 153 نفر تأیید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات انتخاباتی در کمیسیون تخصصی پیگیری می شود

تخلفات انتخاباتی در کمیسیون تخصصی پیگیری می شود