مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-03بين الملل

بزرگترین ترس صهیونیست ها از جنگ غزه


تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه پس از گذشت نزدیک به 58 روزاز آغاز حملات علیه نوار غزه، اذعان کرد که ترس واقعی موجود در جنگ فعلی غزه این است که این جنگ بدون اینکه صهیونیست ها هیچ پیروزی را رقم بزنند، - تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه پس از گذشت نزدیک به 58 روزاز آغاز حملات علیه نوار غزه، اذعان کرد که ترس واقعی موجود در جنگ فعلی غزه این است که این جنگ بدون اینکه صهیونیست ها هیچ پیروزی را رقم بزنند، تمام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یشای کلاین ، تحلیلگر مسایل سیاسی شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز گفت: اعتماد به کابینه اسراییل به شدت در چند سال گذشته کاهش یافته، عملیات ها و جنگی هایی که آنها را قبل از پیروزی متوقف کردیم، باعث شد اعتمادمان به رهبران سیاسی را از دست بدهیم.

به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، این تحلیلگر تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار کرد: دعواها، مسایل کوچک، فساد و بی روحیه بودن رهبران اسراییلی جایگاه آنها را پایین آورده و رهبری و اعتماد به آنها را ضعیف کرد.

کلاین در ادامه تاکید کرد: در جنگ کنونی بی اعتمادی و شکاف عمیق در مورد فرماندهان امنیتی هم که شکست بزرگی در مطلع شدن از وجود تهدید در شمال و جنوب داشتند، به بی اعتمادی به رهبران افزوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین ترس صهیونیست ها از جنگ غزه

بزرگترین ترس صهیونیست ها از جنگ غزه