مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-22اقتصادي

رفع موانع 72 بنگاه اقتصادی دراستان فارس


مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت : در پانصد و پنجاه و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، حمیدرضا ایزدی  در پانصد و پنجاه و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان بیان کرد : مسائل ، موضوعات و چالش طرح ها و واحد های تولیدی و بنگاه  ها ی اقتصادی ، در  استانداری فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس  مورد گفت و گوی کارشناسی قرارگرفت که دراین راستا راهکارها و تصمیمات راهگشا اتخاذ گردید.

وی اضافه کرد: فعالیت طرح ها ، واحدهای تولیدی و اقتصادی مطرح شده در جلسه مذکور درزمینه نمک، طرح تولید تراکتور، ، نوشیدنی های انرژی زا، طرح تولیدهیدرو کربن های سبک و سنگین، چینی آلات بهداشتی ،فرآورده های لبنی، تیرچه وبلوک و.

بودکه موضوعات آزاد سازی وثایق، تخصیص زمین مورد نیاز، انتقال سند، تامین انرژی ، درخواست تسهیلات، تامین آب مورد نیازاز طریق حفرچاه، فرآورده های لبنی و … در کارگروه بحث ، بررسی و با تصویب مصوبات لازم گره گشایی شد .

ایزدی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در رشد تولید و بازگشت واحدهای تولیدی غیر فعال و راکد به چرخه تولید که اهتمام جدی در این رابطه در استان وجود دارد افزود : دراین راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع 72 بنگاه اقتصادی دراستان فارس

رفع موانع 72 بنگاه اقتصادی دراستان فارس