مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-02اجتماعي

هشدار سردار رادان به مالکان خانه های«پلاک قرمز»


فرمانده کل انتظامی کشور به مالکان خانه های پلاک قرمز هشدار داد تا سه ماه آینده نسبت به تعیین تکلیف واحد خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز شنبه 11 آذرماه 1402 سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از طرح پاکسازی مناطق شوش و مولوی از لوث معتادان متجاهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات پلیس در بحث معتادان متجاهر شناسایی واحدهای موسوم به پلاک قرمز بود یعنی واحدهایی که رها شده اند که به مالکان آنها هشدار داده ایم تا سه ماه نسبت به تعیین تکلیف واحد خود از تاریخی که به آنها گفته ایم، اقدام کنند.

سردار رادان ادامه داد: یکی از مسایلی که اهالی شوش و هرندی با آن روبرو هستند، موضوع معتادان متجاهر است و قول داده ایم که این دغدغه را از روی دوش مردم برداریم و در این راستا دستگاه قضایی، شهرداری و حتی مردم محل همراه شدند.

وی افزود: ابتدا معتادان متجاهر را جمع آوری کردیم، تعدادی کارتن خواب هم بود که مردم را از لحاظ روحی و روانی آزار می دادند و از سوی دیگر مکان های موسوم به پلاک قرمز بود که به حال خود رها شده بودند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه از این مکان ها معتادان برای تجمع و سرقت های خرد استفاده می کردند، گفت: با اجرای طرح، تعداد آنها کم و کمتر شد؛ از دیشب تعداد معتادان متجاهر به 60 نفر رسیده البته که سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سردار رادان به مالکان خانه های«پلاک قرمز»

هشدار سردار رادان به مالکان خانه های«پلاک قرمز»