مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-02سياسي

شروع فصل سبز در شهر بین المللی سلامت


همزمان با آغاز طرح کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور صبح امروز آیین مرحله کاشت این طرح مردمی با حضور استاندار فارس و مسئولان ارشد استان در شهر بین المللی سلامت شیراز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سعید مصفا در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و با تشکر و قدردانی از حضور و نگاه ویژه استاندار فارس و دیگر مسئولان استانی در این آیین گفت: حضور مسئولان ارشد استان و دیگر مدیران استانی در طرح کاشت یک میلیارد درخت در شهر بین المللی سلامت شیراز بیانگر توجه به حفظ محیط زیست و سلامت انسان ها است.

  مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با بیان اینکه راه اندازی شهربین المللی سلامت شیراز نقش مهمی در توسعه گردشگری تندرستی و درمان خواهد داشت گفت: صنعت گردشگری بعد از صنایع نفت و خودرو سازی، یکی از صنایع مهم جهان است که نقش پررنگی در حوزه اقتصاد داشته و قطعا سرمایه گذاری در این حوزه سبب رونق تمامی حوزه ها می شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: فرهنگ درختکاری از سال های خیلی دور هم از جنبه های دینی و هم از جنبه های تمدنی و تاریخی در کشور ما وجود دارد و آثار درختکاری در کشور ما مربوط به این چند سال اخیر نیست و کشور ایران ظرفیت های بسیار زیادی را پیرامون این مهم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع فصل سبز در شهر بین المللی سلامت

شروع فصل سبز در شهر بین المللی سلامت