مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-04سياسي

کمتر از یک درصد صدور خدمات فنی مهندسی به کشورهای همسایه محقق شده است


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم اینکه امکان حداقل صادرات 35 میلیارد دلار خدمات فنی مهندسی به سایر کشورها وجود دارد، امروز کمتر از یک درصد آن محقق شده است.

- رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم اینکه امکان حداقل صادرات 35 میلیارد دلار خدمات فنی مهندسی به سایر کشورها وجود دارد، امروز کمتر از یک درصد آن محقق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به نشست کمیسیون عمران پیرامون صدور خدمات فنی و مهندسی، بیان کرد: با توجه به اینکه کشورمان به لحاظ نیروی انسانی و دانش مهندسی بسیار غنی است باید این امکان را برای جامعه مهندسی فراهم کنیم تا علاوه بر تامین نیازهای داخلی، خدمات فنی و مهندسی خود را نیز به کشورهای همسایه صادر کنند.

رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در نشست کمیسیون عمران به صورت خاص در خصوص صدور خدمات فنی و مهندسی به کشور عراق بحث و گفت و گو کرده ایم، اظهار کرد: بیش از 38 شرکت رتبه یک ایرانی در کشور عراق فعال بوده و پروژه های عمرانی اجرا می کنند اما برای ادامه کار خود و بازگشت سرمایه نیازمند حمایت بیشتر و هماهنگی میان دستگاه دیپلماسی دولت و مجلس هستند تا انگیزه بیشتری برای حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از یک درصد صدور خدمات فنی مهندسی به کشورهای همسایه محقق شده است

کمتر از یک درصد صدور خدمات فنی مهندسی به کشورهای همسایه محقق شده است