مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-27سياسي

برپایی میز خدمت شهرداری بندر بوشهر


همزمان با هفته بسیج و به همین مناسبت، میز خدمت شهرداری بندر بوشهر با حضور مشاور، مدیران و کارشناسان شهرداری به منظور حل مشکلات و رفع موانع شهروندان در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

- ایسنا/بوشهر همزمان با هفته بسیج و به همین مناسبت، میز خدمت شهرداری بندر بوشهر با حضور مشاور، مدیران و کارشناسان شهرداری به منظور حل مشکلات و رفع موانع شهروندان در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

جواد شکریان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر با اعلام این خبر گفت: شهردار بندر بوشهر هر هفته در دیدار چهره به چهره با حضور معاونین و مدیران شهرداری، مسائل و مشکلات شهروندان را مورد بررسی قرار می دهند، با این حال قرار دادن میز خدمت در مصلی نماز جمعه با توجه به حضور نمازگزاران سبب شد تا تعداد بیشتری از شهروندان مشکلات خود را به طور مستقیم با مدیران شهرداری در ارتباط بگذارند.

جواد شکریان با بیان اینکه در شهرداری بوشهر ایجاد ارتباط مستقیم شهردار، مدیران و معاونین شهرداری با شهروندان برای رفع موانع و ایجاد رضایتمندی، به صورت منظم برگزار می شود، افزود: در میز خدمت هفته بسیج، مشاور شهردار و مدیران شهرداری ضمن ملاقات با شهروندان و آگاهی از مشکلات آنان، دستورات لازم را برای رفع موانع شهروندان در کوتاه ترین زمان و در چارچوب قوانین صادر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت شهرداری بندر بوشهر

برپایی میز خدمت شهرداری بندر بوشهر