مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-06پزشكي

مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ری پیوستگی ندارد


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ری پیوستگی ندارد زیرا بیمارستان های ری زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی هستند و اورژانس مستقل نیز نداریم و ری تحت پوشش اورژانس تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ری پیوستگی ندارد زیرا بیمارستان های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر تحت مدیریت شبکه بهداشت شهرستان نبوده و زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی هستند و اورژانس مستقل نیز در شهرستان ری نداریم و ری تحت پوشش اورژانس تهران است.

وی با بیان اینکه تقویت عوامل درمانی در مراکز بهداشتی از وظایف شبکه بهداشت و درمان است گفت: قطعا در تمامی بخشها از جمله پذیرش بیماران در مراکز درمانی به نوعی رفتار خواهد شد تا بیماران در سایه آرامش به مسائل درمانی بپردازند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری درباره بازرسی از داروخانه ها تاکید کرد: سامانه 190 به مشکلات داروخانه ای و تخلفات احتمالی رسیدگی می کند و پایگاه خبری بهداشت ری هم محلی برای ارائه گزارش های مردمی دارد.

امینی تصریح کرد: از ماه گذشته پویش فشار خون در سطح شهرستان ری اجرایی شده و همکاران ما در سطح شهر حضور داشته و مردمی که مراجعه می کنند را درباره فشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ری پیوستگی ندارد

مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ری پیوستگی ندارد