مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-02اقتصادي

مدیریت هزینه و کنترل قیمت محصولات خودرویی با داخلی سازی قطعات ارزبر


گروه خودروسازی سایپا، با بهره گیری از توانمندی شرکت دانش بنیان، با داخلی سازی و راه اندازی خط تولید ریل صندلی خودروی شاهین، کشور را از واردات این محصول بی نیاز کرده و بدین ترتیب توانسته حدود یک میلیون و 700 هزار یورو، - گروه خودروسازی سایپا، با بهره گیری از توانمندی شرکت دانش بنیان، با داخلی سازی و راه اندازی خط تولید ریل صندلی خودروی شاهین، کشور را از واردات این محصول بی نیاز کرده و بدین ترتیب توانسته حدود یک میلیون و 700 هزار یورو، صرفه جویی ارزی برای کشور رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام گروه خوردوسازی سایپا، با قرار گفتن این گروه خودروسازی در مسیر تحول طی 23 ماه گذشته، مسیر به گونه ای چیده شد که خودکفایی واقعی حاصل و خودروهای جدید و به روز تولید شود.

بر این اساس بنا براین است که خودروهای برقی و هیبریدی نیز با کمک و همراهی جامعه دانشگاهی، مجموعه های دانش بنیان و مهندسان کشور تولید و روانه بازار و داخلی سازی قطعات تمام محصولات سایپا با سرعت بیشتر پیگیری شود.

از همین رو طی این مدت، ریل صندلی خودروی شاهین داخلی سازی شد؛ این دستاورد مهم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال مهار تورم، رشد تولید حاصل شده و گروه سایپا در تلاش است که با افزایش بهره وری و داخلی سازی قطعات وارداتی، از تورم در خریدها جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت هزینه و کنترل قیمت محصولات خودرویی با داخلی سازی قطعات ارزبر

مدیریت هزینه و کنترل قیمت محصولات خودرویی با داخلی سازی قطعات ارزبر