مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-15اقتصادي

ایجاد اشتغال زندانیان باید بازارمحور باشد


مدیرکل زندان های فارس ساخت صنایع دستی در زندان را اقدامی خوب در حوزه اشتغال نشسته یا کارگاهی توصیف کرد و افزود: تولید صنایع دستی باید به سمت تجاری سازی و بازار محوری سوق داده شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل زندان های فارس ساخت صنایع دستی در زندان را اقدامی خوب در حوزه اشتغال نشسته یا کارگاهی توصیف کرد و افزود: تولید صنایع دستی باید به سمت تجاری سازی و بازار محوری سوق داده شود.

اسحاق ابراهیمی امروز، 24 آذرماه در بازدید زندان شهرستان جهرم با تأکید بر ضرورت توسعه اشتغال مولد زندانیان خواستار اتخاذ تدابیر لازم به منظور صنعتی سازی فرایند اشتغال در زندان ها و برخورداری از زندانیان از مزایای آن شد.

وی، ساخت صنایع دستی در زندان را اقدامی خوب در حوزه اشتغال نشسته یا کارگاهی توصیف کرد و افزود: تولید صنایع دستی باید به سمت تجاری سازی و بازار محوری سوق داده شود به ترتیبی که کالاها ظریف، حرفه ای و فاخر تولید شود که زیبنده هر مکانی و مورد پسند هر سلیقه ای باشد.

مدیر کل زندان فارس در پایان به رییس زندان جهرم وسایر روسای زندان های استان توصیه کرد که بسته به ظرفیت های شهر محل خدمت به تجاری سازی و صنعتی سازی اشتغال در زندان و برخورداری حداکثری زندانیان و خانواده هایشان از امتیازات و درآمدهای این امر اهتمام ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال زندانیان باید بازارمحور باشد

ایجاد اشتغال زندانیان باید بازارمحور باشد