صعود اتفاقی یک برندشرکت استنلی که ماگ عایق حرارتی تولید می کند، در چند روز گذشته یکی از بهترین بازاریابی هایی را داشت که در خوابش هم نمی دید. ماجرا از آنجا شروع شد که یک مشتری ویدئویی منتشر کرد که نشان می داد ماگ استنلی اش نه تن ها از آتش سوزی خودرو جان سالم به در برده بود . - شرکت استنلی که ماگ عایق حرارتی تولید می کند، در چند روز گذشته یکی از بهترین بازاریابی هایی را داشت که در خوابش هم نمی دید. ماجرا از آنجا شروع شد که یک مشتری ویدئویی منتشر کرد که نشان می داد ماگ استنلی اش نه تن ها از آتش سوزی خودرو جان سالم به در برده بود که هنوز یخ های داخلش حتی آب هم نشده بود. در پی خبرساز شدن این ویدئو، شرکت استنلی با انتشار ویدئویی اعلام کرد که ماشین سوخته این مشتری را تعویض خواهد کرد. شرکت ها برای برندسازی یا حفظ قدرت برند خود، ماه ها وقت می گذارند و ارقام سنگین هزینه می کنند؛ اما یک اتفاق مجانی، خارج از اراده آن ها می تواند سکوی پرتاب شهرت شرکت در بازار شود؛ مشروط به وجود ابتکار عمل. فیلم حادثه اخیر نسوختن استنلی در خودروی در حال سوختن، بیش از 29میلیون بار در شبکه های اجتماعی، دیده شد. شرکت استنلی چگونه برنده این اتفاق شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیای اقتصاد، شرکت استنلی که ماگ عایق حرارتی تولید می کند، در چند روز گذشته یکی از بهترین بازاریابی هایی را داشت که در خواب برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |