مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-04پزشكي

شهرک های سلامت در استان کرمان راه اندازی می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از راه اندازی شهرک های سلامت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در همه شهرها مطب ها و کلینیک ها در یک خیابان متمرکز هستند لذا با همکاری دستگاه ذیربط شهرک های سلامت راه اندازی خواهند شد.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از راه اندازی شهرک های سلامت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در همه شهرها مطب ها و کلینیک ها در یک خیابان متمرکز هستند لذا با همکاری دستگاه ذیربط شهرک های سلامت راه اندازی خواهند شد.

  محمدرضا وحیدی ظهر امروز 13 آذرماه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بر لزوم راه اندازی شهرک های سلامت به عنوان مهمترین مولفه بهداشتی و درمانی در ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و افزود: در شورای تحول اداری استان به دنبال این هستیم که رضایتمندی ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمت دستگاه های اجرایی به مردم ارتقا پیدا کند و در این خصوص بر سه موضوع تاکید داریم.

وی افزود: دستگاه ها باید فرآیند ارائه خدمت به مردم را مورد بازنگری قرار دهند به گونه ای که در سیستم اداری ارباب رجوع نامه بر نباشد و مدارک خود را به یک نفر تحویل دهد و در موعد مقرر که مشخص می کنند، خدمت به آن فرد ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های سلامت در استان کرمان راه اندازی می شود

شهرک های سلامت در استان کرمان راه اندازی می شود