مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-19سياسي

همه ظرفیت ها برای کمک به مردم مظلوم غزه به کارگیری شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی شامگاه سه شنبه در گفت وگوی تلفنی با «سردار بردی محمداف» رییس جمهور ترکمنستان، - رییس جمهور، دفاع از مظلوم و خروش علیه ظالمان را از آموزه های متعالی مکتب اسلام و جلوگاه انسانیت دانست و بر ضرورت به کارگیری همه ظرفیت ها برای کمک به مردم مظلوم غزه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی شامگاه سه شنبه در گفت وگوی تلفنی با سردار بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان، ضمن ابراز رضایت از رشد قابل توجه روابط دو کشور در سال های اخیر، به ویژه افزایش حجم تجارت فیمابین، بر ضرورت تسریع در اجرای توافقات مهم نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی در زمینه انرژی، حمل و نقل و ترانزیت تأکید کرد.

رییسی ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای همکاری میان دو کشور در حوزه برق و گاز، بر توسعه همکاری های تهران– عشق آباد در بخش حمل و نقل و ترانزیت با بهره گیری از ظرفیت بنادر جنوبی ایران از جمله بندرعباس و بندرچابهار نیز تأکید کرد.

رییس جمهور همچنین با اشاره به پیشینه و سابقه تاریخی و تمدنی دو کشور و فراهم بودن زمینه ارتقای بیشتر تعاملات فرهنگی دو ملت، از آمادگی ایران برای برگزاری برنامه مشترک فرهنگی با ترکمنستان و بزرگداشت چهره ها و شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ظرفیت ها برای کمک به مردم مظلوم غزه به کارگیری شود

همه ظرفیت ها برای کمک به مردم مظلوم غزه به کارگیری شود