مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:502023-11-22اجتماعي

ثبت نام بیش از 3 هزار نفر در کتابخانه حرم قم طی 6 ماه


رییس کتابخانه فاطمی از ثبت نام بیش از 3 هزار نفر در این کتابخانه از ابتدای سال تا پایان شهریور خبر داد و گفت: بیش از هزار و 500 نفر ثبت نام موقت یک تا سه ماهه و بیش از هزار و 500 نفر ثبت نام طولانی مدت یک ساله و چندماهه در دو بخش خواهران و برادران داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد عباسی یزدی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح برخی از فعالیت های کتابخانه فاطمی در شش ماهه اول سال 1402 پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان تیرماه بیش از هزار و 500 نفر در این کتابخانه ثبت نام موقت یک تا سه ماهه داشته اند.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای مرداد تا پایان شهریور نیز ثبت نام ها به صورت اینترنتی انجام شد و بیش از هزار و 500 نفر از جمله 786 دانش آموز کنکوری، 460 دانشجو و بیش از 250 نفر حوزوی و دانشجوی ارشد و دکتری در این کتابخانه ثبت نام یک ساله و چندماهه داشته اند.

رییس کتابخانه فاطمی با اشاره به ارائه خدمات به پژوهشگران در کتابخانه فاطمی ابراز کرد: در شش ماه نخست سال 1402، هزار و 217 فریم از تصاویر منابع خطی، چاپ سنگی و… به درخواست پژوهشگران در اختیارشان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در مدت مذکور 885 جلد از کتب چاپ سنگی فهرست نویسی شده، مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار گرفت که 17 مورد اصلاح رده و لیبل، 200 جلد کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 3 هزار نفر در کتابخانه حرم قم طی 6 ماه

ثبت نام بیش از 3 هزار نفر در کتابخانه حرم قم طی 6 ماه