مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-19اقتصادي

تامین 100 هزار میلیارد تومان به روش تهاتر نفت برای ساخت 5 پروژه ریلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور، بعد از ظهر امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، - معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای چندین پروژه ریلی از محل تهاتر نفت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور، بعد از ظهر امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته وزارت راه، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری در این نمایشگاه، اظهارداشت: در بخش ریلی دو مشکل وجود دارد یکی بخش علائم و ارتباطات و سیگنالینگ که عموما در خطوط جدید کار نشده، چون منابع مالی کم بوده است.

وی افزود: باتوجه به اقدامات شرکت های ایرانی برای تولید ریل ملی و سوزن در داخل، در راستای خودکفایی در بخش سیگنالینگ با شرکت های ایرانی که سابقه خوبی دارند توانستیم قرارداد منعقد کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این باره با صاایران وزارت دفاع مذاکراتی انجام شد که تفاهم نامه منعقد کردیم برای خطوط ریلی جدید اجرای سیگنالینگ در داخل کشور انجام شود؛ بنابراین از این به بعد سوزن ریل را در داخل می سازیم و از خارج وارد نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 100 هزار میلیارد تومان به روش تهاتر نفت برای ساخت 5 پروژه ریلی

تامین 100 هزار میلیارد تومان به روش تهاتر نفت برای ساخت 5 پروژه ریلی