مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-13حوادث

توقیف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


معاون عملیات فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی ، از یک دستگاه تریلی 28 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ غلامرضا زاهدی پور، معاون عملیات فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده های سوختی از سمت خراسان رضوی به این استان دریافت کردند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: مأموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی  قاین به بیرجند به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شده و پس از شناسایی برای توقیف آن اقدام کردند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از تریلی، 28 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

  معاون عملیات فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله سوختی قاچاق کشف شده بالغ بر 11 میلیارد ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

توقیف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی