مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-11سياسي

ساخت وسازهای مغایر قانون چالش اصلی میراث فرهنگی در دامغان


رییس دادگستری شهرستان دامغان از ساخت وسازهای غیرمجاز مغایر با قوانین میراث فرهنگی به عنوان یکی از اصلی ترین چالش های حوزه میراث فرهنگی در این شهرستان نام برد.

- حمید محمدیان امروز (20 آذر ماه) دامغان را یکی از کهن ترین شهرهای تاریخی کشور دانست و تاکید کرد: دادگستری با هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی برخورد قانونی می کند.

رییس دادگستری شهرستان دامغان ساخت وسازهای غیرمجاز مغایر با قوانین میراث فرهنگی و ضوابط شورای عالی معماری را از چالش های اصلی در حوزه میراث فرهنگی ارزیابی کرد و گفت: نگاه ویژه دستگاه قضایی و همکاری ها و تعامل های موجود به لحاظ قانونی پشتوانه خوبی برای حل این چالش ها در دامغان خواهد بود.

وی ادامه داد: دادگستری شهرستان دامغان با داشته های قانونی اش از اهداف و برنامه های اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حمایت می کند، زیرا قانون، حامی مردم است و ذی نفعان این اداره هم مردم هستند.

محمدیان با اشاره به داشته های تاریخی دامغان، یادآوری کرد: دامغان یکی از شهرهای تاریخی کشور است که آثار متعدد و با ارزشی مانند تپه حصار، مسجد تاریخانه و چشمه علی دارد و حفاظت از آن ها وظیفه همه ماست.

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان نیز گفت: دادگستری شهرستان دامغان یکی از پشتوانه های اصلی این ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وسازهای مغایر قانون چالش اصلی میراث فرهنگی در دامغان

ساخت وسازهای مغایر قانون چالش اصلی میراث فرهنگی در دامغان