مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-16اجتماعي

اعزام دومین کاروان راهیان نور فرهنگیان خراسان شمالی به مناطق عملیاتی جنوب


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از اعزام دومین کاروان راهیان نور فرهنگیان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از اعزام دومین کاروان راهیان نور فرهنگیان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

محمد عقیقی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز بیست و پنجم آذرماه، 175 نفر از فرهنگیان در قالب هفت اتوبوس از 10 شهرستان خراسان شمالی برای سفری پنج روزه، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی با اشاره به تعیین سهمیه 800 نفری کاروان های راهیان نور فرهنگیان استان، افزود: مرحله بعدی اعزام این کاروان ها پس از امتحانات نوبت نخست دی ماه خواهد بود.

عقیقی ادامه داد: نخستین کاروان اعزامی استان به راهیان نور، هفته پیش انجام شد که در آن 200 نفر از بانوان فرهنگی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده بودند.

به گفته وی، تاکنون حدود 400 نفر از سهمیه استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند و اعزام سایر نفرات نیز تا پایان امسال انجام خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی یادآور شد: تاکنون یک هزار و 265 نفر از دانش آموزان دختر استان به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند که برگزاری این اردوها طی امسال ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دومین کاروان راهیان نور فرهنگیان خراسان شمالی به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام دومین کاروان راهیان نور فرهنگیان خراسان شمالی به مناطق عملیاتی جنوب