مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-05سياسي

تصویب 120 میلیارد تومان تسهیلات برای حوزه ایثار و شهادت کردستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: در سفر دور دوم رییس جمهور به کردستان120 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه ایثار و شهادت مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهسواری صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید کردستان برگزار شد، به دستاوردهای دور دوم سفر رییس جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: سفر اخیر رییس جمهور به کردستان از سفرهای منحصر به فرد در سه دهه اخیر بود.

وی خاطرنشان کرد: جدای از اختصاص اعتبارات ویژه برای بازسازی و مرمت گلزارهای شهدای استان، 120 میلیارد تومان تسهیلات نیز در حوزه ایثار و شهادت مصوب شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان اعلام کرد: 10 درصد از تسهیلات تبصره 18 به ایثارگران اختصاص یافته است.

شهسوراری گفت: در بخش نهضت مسکن ملی نیز سهم شاهد و ایثارگران 5 درصد است که در سفر رییس جمهور به استان برای تامین زمین ایثارگران تأکید و دستورات لازم داده شد.

کردستان میزبان دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار و شهادت  شهسواری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی در حوزه ایثار و شهادت خبر داد و افزود:  کردستان به عنوان یکی از قطب های حوزه ایثار و شهادت میزبان استان های اردبیل، گیلان، زنجان و آذربایجان غربی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 120 میلیارد تومان تسهیلات برای حوزه ایثار و شهادت کردستان

تصویب 120 میلیارد تومان تسهیلات برای حوزه ایثار و شهادت کردستان