مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-17سياسي

برگزاری یادواره 58 شهید شهرستان کوهبنان


همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیست ودومین یادواره 58 شهید شهرستان کوهبنان و 5 شهید گمنام در این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیست ودومین یادواره 58 شهید شهرستان کوهبنان و 5 شهید گمنام در این شهرستان و در محله انصار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد تقی حسین زاده از علما و فضلای شهر مشهد با تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم اظهار داشت: باید تلاش کنیم شخصیت فاطمی داشته باشیم برای این مهم همانند حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین، شریف ترین و محبوب ترین افراد باشیم.

وی ادامه داد: باید همانند حضرت زهرا (س) حجاب را رعایت کنیم زیرا حجاب و مرز عفت و حیا همانند مرزهای جغرافیایی است که باید به بهترین نحو ممکن محافظت شود.

استاد حوزه و دانشگاه با استناد به کلام امام رضا (ع) افزود: باید غیرت و عزت علوی و فاطمی خود را تقویت کنیم، با کار خوب خوشحال بشویم، گناه کردیم توبه کنیم و نسبت به گناه بی تفاوت نباشیم.

وی ابراز داشت:در غرب و شرق چیزی به عنوان نهاد خانواده و ازدواج رسمی وجود ندارد، مواظب باشیم دشمن نتواند به بنیان خانواده ما لطمه ای وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 58 شهید شهرستان کوهبنان

برگزاری یادواره 58 شهید شهرستان کوهبنان