مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-09سياسي

واکنش وزیر علوم به افزایش نرخ آزادسازی مدرک تحصیلی


وزیر علوم در خصوص هزینه آزادسازی مدارک تحصیلی گفت: نظرهای مختلفی در این زمینه وجود دارد، عده ای معتقدند اگر کسی با بیت المال تحصیل کرد و بخواهد از کشور خارج شود، - وزیر علوم در خصوص هزینه آزادسازی مدارک تحصیلی گفت: نظرهای مختلفی در این زمینه وجود دارد، عده ای معتقدند اگر کسی با بیت المال تحصیل کرد و بخواهد از کشور خارج شود، باید هزینه تحصیلات خود را بدهد و عده ای هم مخالف افزایش هزینه آزادسازی مدارک هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی زلفی گل در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که امروز در سالن جابربن حیان دانشگاه برگزار شد، در پاسخ به برخی انتقادات و مطالبات دانشجویان به وضعیت آموزش عالی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در بدو پیروزی انقلاب 170 هزار دانشجو فقط در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داشتیم .

تعدادی از دانشجویان دکتری دانشگاه شیراز در سال 65 دوره دکتری را تاسیس کردند و این دوره در سال های بعد در دانشگاه های دیگر تاسیس شد.

وزیر علوم همچنین با بیان اینکه مستندات علمی ما تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی 500 سند و اکنون 78 هزار سند علمی است، اظهار کرد: هرم علمی و شخصیت علمی در دانشگاه ها و برج تولید علم در کشور شکل گرفته است و رتبه 15 را در پایگاه نمایه سازی اسکوپوس داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر علوم به افزایش نرخ آزادسازی مدرک تحصیلی

واکنش وزیر علوم به افزایش نرخ آزادسازی مدرک تحصیلی