مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-20سياسي

زنجانی ها در حمایت از مردم غزه تجمع برگزار می کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری تجمع حمایتی از مردم غزه در زنجان خبر داد و گفت: این تجمع بعد از نماز جمعه، یکم دی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی ناصر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و هماهنگی برنامه های 9 دی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، از برنامه ریزی برای استمرار برگزاری تجمعات مردمی حمایت از مردم غزه خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این تجمع در این هفته در زنجان پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان زنجان بر لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ در مورد برگزاری تجمع حمایتی از مردم غزه تأکید کرد و گفت: این فضاسازی باید از طریق شبکه های اجتماعی هم مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: توجه به این مهم در برنامه های ملی و مذهبی باید در دستور کار قرار گیرد.

ناصر در ادامه به در پیش بودن 9 دی که یوم الله نام گذاری شده اشاره و تصریح کرد: در 9 دی نقشه دشمن با لطف خداوند و هوشیاری مردم خنثی شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برنامه ریزی برای برگزاری برنامه 9 دی در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حمیدرضا مقدم فر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها در حمایت از مردم غزه تجمع برگزار می کنند

زنجانی ها در حمایت از مردم غزه تجمع برگزار می کنند