مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-18سياسي

دانشجویان شاهد علوم پزشکی گیلان تجلیل شدند


بیش از 40 تن از دانشجویان برگزیده شاهد و ایثار دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی یک مراسمی با حضور مسؤولان دانشگاه تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز آیین تجلیل از 42 دانشجویان برگزیده شاهد و ایثار دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

  محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این آیین با اشاره به رشادت ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و پس ازآن اظهار کرد: رزمندگان، شهدا و ایثارگران مردانگی، شجاعت و دلاورمردی را در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب بر ما تمام کرده و ما شرمنده تلاش های آن ها هستیم.

  وی با بیان اینکه همه ما در برابر شهدا وظایفی را بر عهده داریم، افزود: وظیفه اول ما در برابر شهدا و ایثارگران، قرار گرفتن در راه آن ها و در وهله های بعدی خوب درس خواندن و تلاش مستمر و مؤثر در مسیر خدمت مطلوب به مردم است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به انتظار بالای جامعه از دانشجویان شاهد و ایثار گفت: دانشجویان شاهد و ایثار باید بخشی از اوقات خود را با دغدغه مندی، مطالبه گری و خدمت بی منت در مسیر سلامت جامعه نظیر ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی در ابعاد مختلف به مردم به ویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان شاهد علوم پزشکی گیلان تجلیل شدند

دانشجویان شاهد علوم پزشکی گیلان تجلیل شدند