مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 00:202023-12-06اقتصادي

احداث 19 زمین چمن مصنوعی در لرستان / صرف 30 میلیارد تومان اعتبار


مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: از سال 1401 تابه حال تعداد 19 زمین چمن مصنوعی در شهرهای مختلف استان احداث شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: از سال 1401 تابه حال تعداد 19 زمین چمن مصنوعی در شهرهای مختلف استان احداث شده است.

سید آرش قیاسیان 15 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این تعداد چمن با هدف توسعه ورزش و توزیع عادلانه اماکن ورزشی در همه شهرهای استان احداث و در اختیار نوجوانان، جوانان و علاقه مندان ورزش استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این تعداد زمین چمن مصنوعی در شهرهای الیگودرز، بروجرد، پلدختر، خرم آباد، نورآباد، رومشگان، الشتر، دورود و کوهدشت احداث و به بهره برداری رسیدند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان برای این تعداد زمین چمن صرف شده است، افزود: با صرف این اعتبار و بهره برداری از این تعداد زمین چمن مصنوعی و تکمیل طرح های در دست ساخت، سرانه ورزشی استان نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

قیاسیان با اشاره به ابعاد زمین چمن های احداث شده خاطرنشان کرد: ابعاد این طرح ها در رومشگان و پلدختر هرکدام 7000 متر و در دیگر شهرها 42 در 22 است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 19 زمین چمن مصنوعی در لرستان / صرف 30 میلیارد تومان اعتبار

احداث 19 زمین چمن مصنوعی در لرستان / صرف 30 میلیارد تومان اعتبار