مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-12سياسي

دستگاههای خدماتی و امدادی برای فصل زمستان آمادگی کامل داشته باشند


به اجرای طرح های زمستانی توسط دستگاه های امدادی و خدماتی اشاره کرد و افزود: تمامی دستگاه های ذیربط باید در فصل زمستان آمادگی کامل داشته و با تجهیز و ماشین آلات مناسب در مسیرهای اصلی حضور فعال داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ارومیه گفت: به اجرای طرح های زمستانی توسط دستگاه های امدادی و خدماتی اشاره کرد و افزود: تمامی دستگاه های ذیربط باید در فصل زمستان آمادگی کامل داشته و با تجهیز و ماشین آلات مناسب در مسیرهای اصلی حضور فعال داشته باشند.

غلامحسین عماری، 21 آذرماه در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ارومیه که در سالن شهید سلیمانی فرمانداری شهرستان ارومیه برگزار شد، بر لزوم آمادگی و مشارکت بخشداران و دهیاران و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرح های فصل زمستان تاکید کرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل برای ورود به فصل زمستان، گفت: پیش بینی، تهیه و ذخیره سازی سوخت برای فصول سرد سال خصوصا روستاهای فاقد سوخت گاز از موارد اولویت دار و ضروری است.

فرماندار ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به ساماندهی، لایروبی و تنظیف رودخانه شهرچایی ارومیه اشاره کرد و گفت: این موضوع از موارد ضروری و مطالبات بحق مردم ارومیه بود که پس از چندین سال هم اکنون در حال اجراست و در مدت 2 ماه در طول مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاههای خدماتی و امدادی برای فصل زمستان آمادگی کامل داشته باشند

دستگاههای خدماتی و امدادی برای فصل زمستان آمادگی کامل داشته باشند