مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-11فرهنگي

درخشش نویسنده گرمساری در جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی


اثر نویسنده گرمساری موفق به کسب عنوان برترین رساله دانشگاهی و پژوهشی در بخش رساله های دومین جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، نسیبه همتی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه سفیدکوه مکران به نوشته حسین واحدی نتایج گسترده پژوهشی و علمی را در پی داشت و موفق به کسب برترین رساله دانشگاهی و پژوهشی در بخش رساله های دومین جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی شد.

وی افزود: رساله رویکردی باستان مردم شناختی بر سکونت گاه های ارتفاعات مرکزی بلوچستان، مطالعه موردی دهکده های بخش بنت، نیک شهر نوشته حسین واحدی از استان سمنان در بخش رساله های موردپذیرش و داوری دومین جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی به عنوان برترین رساله از بین تمامی رساله های ارسالی از سراسر کشور موفق به کسب مقام نخست و دریافت تندیس و دیپلم افتخاری جشنواره شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار گفت: این رساله مجموعه ای از مطالعات پیوسته و گسترده در زمینه جوامع مستقر در ارتفاعات سفیدکوه در استان سیستان و بلوچستان با رویکردی بر پایه مطالعات باستان شناختی، باستان مردم شناختی و مردم شناسی به منظور ثبت، حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نویسنده گرمساری در جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی

درخشش نویسنده گرمساری در جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی