مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-12اقتصادي

قطب پرورش شتر در خراسان رضوی نیازمند صنعتی شدن است


مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با اشاره به اینکه این شهرستان رتبه اول استان در حوزه پرورش شتر را دارد، گفت: در بردسکن تلاش می کنیم با صنعتی کردن این حوزه بتوانیم در تولید و فرآوری محصولات رونقی ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی مسرور امروز در جریان بازدید از زنجیره یکپارچه تولیدی گوشت مرغ و تخم مرغ پیشرو صالح کاشمر با اشاره به لزوم اهمیت به تعامل و هم افزایی بخش دولتی و خصوصی اظهار کرد: در صورت فراهم شدن بستر مناسب برای همکاری دو طرفه بخش دولتی و خصوصی، قطعا شاهد ارتقا و توسعه بخش کشاورزی در منطقه خواهیم بود که منجر به رفاه مردم نیز خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با اشاره به اینکه به دلیل خشکسالی های پیاپی، جمعیت دام سبک در این شهرستان کاهش چشمگیری یافته است، بیان کرد: در حال حاضر بردسکن با بیش از سه هزار و 500 نفر شتر و داشتن رتبه اول استان، به قطب پرورش شتر در خراسان رضوی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بردسکن به دلیل آمار بالای تعداد شتر ظرفیت و پتانسیل بالایی در این حوزه دارد، بیان کرد: در حال حاضر پرورش شتر در حوزه تولید گوشت انجام می شود، لذا به دنبال این هستیم که بتوانیم برای تولید و فراوری محصولات آن به سمت صنعتی شدن آن گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطب پرورش شتر در خراسان رضوی نیازمند صنعتی شدن است

قطب پرورش شتر در خراسان رضوی نیازمند صنعتی شدن است