مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-18دانش

وزیر علوم: به دنبال تدوین قانونی برای وحدت حوزه و دانشگاه هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل روز دوشنبه در همایشی به مناسبت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم اظهار داشت: - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دوره فعلی مدیریت این وزارتخانه سعی برآن داریم تا بتوانیم قانونی برای وحدت حوزه و دانشگاه تعریف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل روز دوشنبه در همایشی به مناسبت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم اظهار داشت: اگر قانونی برای وحدت حوزه و دانشگاه ایجاد شود، زمینه ساز این وحدت خواهد شد.

وی ادامه داد: وضع این قوانین باعث گره خوردن منافع 2 قشر حوزه و دانشگاه با هم می شود و از این رو باید برون داد های علمی، پژوهشی و آموزشی مشترک بین حوزویان و دانشگاهیان را بر اساس سیستم ترغیبی و تشویقی، ارتقاء دهیم.

وزیر علوم گفت: در آیین نامه ارتقاء اساتید حوزه و دانشگاه، تحقیقات مشترک علمی و تحقیقاتی همچنین فرهنگی مشترک باید مورد نگاه ویژه قرار گیرد.

وی به فعالیت های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم اشاره کرد و گفت: رویه کاری در این پژوهشگاه باید به گونه ای باشد که برنامه منسجم، قابل اجرا و ارزیابی در زمینه تحقق وحدت حوزه و دانشگاه را شکل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: به دنبال تدوین قانونی برای وحدت حوزه و دانشگاه هستیم

وزیر علوم: به دنبال تدوین قانونی برای وحدت حوزه و دانشگاه هستیم